Galeri

Galeri

Şebnem Bozoklu 40 günde 7 kilo verdi

Şebnem Bozoklu Hürriyet’e verdiği röportajda 40 günde 7 kilo verdiğini açıkladı ve daha iki – üç kilo daha vereceğini söyledi. İşte o röportajdan bir kısım alıntı:
Çok kilo vermişsiniz. “Bizim Yenge” dizisi için rejim mi yaptınız?
- Yaklaşık 40 günde yedi kilo verdim. “Canım Ailem”de oynarken kiloma dikkat etmiyordum, çünkü orada oynadığım karakter için çok işe yarıyordu balık etli olma hali. Fit bir görüntü Meliha’ya yakışmazdı. Şimdi başka bir kızı oynayacağım için kilo verdim. Hayatımın her döneminde balık etli oldum. Severdim de balık etli olmayı, bir sıkıntım yoktu. Ama bu iş için zayıflamam gerekiyordu, zayıfladım. İki-üç kilo daha vereceğim.
Share this post :

Yorum Gönder

Test Sidebar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Netsitem IGüncel Bigli Paylaşım Platformu - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger