Galeri

Galeri

Beni Affet 20.bölüm fragmanı izle 11 Kasım 2011 son bölüm


Aşk bazen aniden gelir.
Ve ona sahip çıkamazsan, geldiği gibi de gider.
Ancak onun bırakacağı boşluk ve yaşanan pişmanlıklar bir ömür boyu peşini bırakmaz insanların.

Beni Affet, Ankaralı zengin bir aileyi merkezine alarak, gecekondudan üniversitelilere, ev kadınlarından beyaz yakalılara kadar toplumun her kesiminden karakterleri taşıyacak ekranlarımıza. Karakterlerimizin hepsi, aşkla, doğrulukla ve gururlarıyla sınanacaklar. Bu sınavdan ise ancak dürüst olanlar alnının akıyla çıkabilecek: Hem kendine, hem hayata karşı dürüst olanlar.

“Beni Affet” sadece kendi doğrularını çocuklarına dayatarak tek tek hepsini mutsuz eden bir babanın ve babaların günahı yüzünden aşklarını yitiren çocukların hikâyesi aynı zamanda. Vazgeçilemeyen aşkların, bitmeyen umutların hikayesi.

Seyreden herkesin kendisinden bir parça bulacağı aile dizisi “Beni Affet”…





Beni Affet 20.bölüm fragmanı izle 11 kasım cuma, Beni Affet 20.bölüm fragmanı izle, 11 kasım cuma beni affet 20. bölüm fragmanı,Beni Affet 20.bölüm fragmanı izle, Beni Affet 20.bölüm izle, fragmanı izle, 11 kasım Beni Affet 20. bölüm fragman, izle, Beni Affet 11 kasım cuma 20. bölüm fragman izle, Beni Affet 20.bölüm izle, Beni Affet 20.bölüm izle
Share this post :

Yorum Gönder

Test Sidebar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Netsitem IGüncel Bigli Paylaşım Platformu - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger