Galeri

Galeri

Aldatma sözleri 2012

Aldatma sözleri 2012
Aldatma sözleri 2011
Aldatma sözleri mesajları
Aldatma sözleri damar




  • Herşeyden vaz geçtim Sen Beni Aldattın ya Ben işte şimdi Bittim…
  • Aldatılcak kadar üzmedimki Seni Nefret edicek kadar Aldattın beni!
  • Bakma Artık Arkana Yolun Açık Olsun Adın ihanet Olsun..
  • Fazla Değer Vermiceksin Karşındakine güvenip ihanet ettirmiceksin kendine!
  • Aldattın ya işte Şimdi Sana güle güle..
  • Unutma Gün Gelir Devran Döner Arasın Bu Beni Başkasında Bulamazsın Aynı Aşkı başkasında!
  • Hayatta kimse için aglamaya değmez.Ağlamaya değenler zaten ağlatmaz Birgün ağlaman gerekirse başini dik tut ki gözyaslarin seni ağlatan kişi kadar alçalmasın.
  • Kır Kalbimi Gönlün Olsun, Al Herseyim Senin olsun…Simdi Baska Kollardayim, Buda Sana “KAPAK OLSUN”
  • Ben Aldatılsamda Gururumla Çıktım Yola, Sen Beni Aldatsanda Gururun Ayaklarımın Altında…
  • Aldatılmak Varsa Aşk da Bütün İhanetler Başlar Yavaşça…
  • Ben seni ihanet için aldatmak için sevmedim, Seni Bütün ihanetlerden Adiliklerden korumak için sevdim Aşkım…
  • Ne Aldatmak Yakışır Bana Nede Aldatılmak Yakışır Benliğime.
Share this post :

Yorum Gönder

Test Sidebar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Netsitem IGüncel Bigli Paylaşım Platformu - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger