Galeri

Galeri

Facebook Şifremi Unuttum Mail Gelmiyor

Facebook Şifremi Unuttum Giremiyorum,
Facebook Şifremi Unuttum Mail Gelmiyor


Facebook Şifrenizi Unuttuysanız Mail Gelmiyorsa yapmanız gerekenler;

Facebookta şifrenizi unuttuğunuzda şifremi unuttum a tıklayınca, kaydolurken kullandığınız e-posta adresine yollanan linktir, o linke tıklayıp yeni şifre alabilir ve Facebook'u kullanabilirsiniz.

Şifreniz Facebooka kaydolurken verdiğiniz e-posta adresine gelecektir. İlk denemede sonuç alamazsanız tekrarlayın ve Gereksizler/Spam klasörüne de bakın.

Facebook Doğrulama Kodu için, Facebook'ta kullandığınız E-mailinizi Kontrol Edin, Spam/Gereksizler klasörüne de bakın.
Facebook Doğrulama Kodu E-mailinize Gelmediyse TIKLAYINIZ

Mailinize gelen link, şifreyi değiştirmeniz için verilir. Ona tıklayarak açılan sayfadan şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Link çalışmıyorsa, tekrar şifremi unuttuma tıklayın ve yeni gönderilen linkle işlem yapın
Share this post :

Yorum Gönder

Test Sidebar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Netsitem IGüncel Bigli Paylaşım Platformu - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger